سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق جهت رفع مشکلات موجود در آموزش آرایشگران دوره های ویژه بازار کار را در مدت زمان کوتاه و با قیمت مناسب برگزار می کند.


حتما می دانید که در راستای آموزش صحیح و اصولی آموزش آرایشگری زنانه به صورت مشاوره تئوری و عملی در آموزشگاه آرایشگری زنانه حرفه ای ضروری است و قابل درک است که آموزش در محل تجاری مانند آرایشگاه می باشد. سالن فقط شبیه ارشد است و مرد توانمند است و در چنین محیط هایی مهارت های علمی و عملی لازم را کسب نمی کند.


چرا آموزشگاه آرایشگری زنانه خوش ذوق

ارائه گواهینامه رسمی فنی حرفه ای

پس از اتمام دوره، شرکت کنندگان هنرستان گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد. این مدرک بین المللی است و در مورد مهاجرت می تواند به روند استخدام دانشجو در کشورهای دیگر کمک کند.


اساتید مجرب و ممتحن فنی خبره

دوره های آموزش آرایشگری زنانه ویژه هنرجویان توسط اساتید مجرب و کارشناسان فنی خبره برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند کیفیت محتوای آموزشی را ببینند.


آموزش های رایگان پس از اتمام دوره

هنرجویان پس از برگزاری کلاس های آموزش مجازی آرایشگری می توانند بدون هزینه اضافی در کلاس های حضوری شرکت کنند و علاوه بر رفع مشکل از مزایای آموزشگاه نیز استفاده کنند.تامین خوابگاه برای دانشجویان شهرستان

برای دانش آموزانی که از شهرستان برای شرکت در دوره ها به تهران می آیند، دانشجویان خوابگاه امنی در نزدیکی مدرسه در نظر می گیرند تا دانش آموزان بدون استرس اسکان و رفت و آمد در کلاس ها شرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 


آموزش آرایشگران زن.

برای تاسیس یا کار در سالن زیبایی

شما فقط یک قدم تا رسیدن به هدفتان فاصله دارید. برای افتتاح آرایشگاه و یا کار در آرایشگاه علاوه بر آموزش های صحیح و ابتدایی لازم است با مراحل اداری و نحوه کسب و کار در بازار کار این شاخه از اقتصاد آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا با نکات و تجربیات منحصر به فرد دیگران بیشتر آشنا شوید.


دوره های آموزشی آرایشگاه زنانه.

دوره پاکسازی پوست

دوره های مراقبت از پوست و زیبایی

خط پاکسازی پوست روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین پس از یادگیری این خط سودآور می توانید در کلینیک ها و سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.


در این دوره یاد می گیرید که با تمام دستگاه های جدید کار کنید و حتی فرصت تمرین را خواهید داشت! همچنین با مواردی مانند: ترکیب مواد آرایشی، اکتیوولوژی، خط ویژه رفع آکنه و خطی برای جوانسازی آشنا خواهید شد.دوره های میکاپ و آرایشگری (دیپلم برای آرایشگری)

اگر هنوز نمی دانید به کدام خط آرایش علاقه دارید یا می خواهید کارهای ساده آرایشگری را خودتان در خانه انجام دهید، پیشنهاد می کنیم ابتدا دوره آرایشگری را بگذرانید. زیرا ترکیبی از تمام خطوط مانند: کوتاه کردن مو (کودتا)، شینیون مو، رنگ و مش، مانیکور ساده ناخن، اصلاح صورت و ابرو و همچنین آرایش صورت است.


دوره های مراقبت و زیبایی مو

برای یک آرایشگر حرفه ای دو چیز بسیار مهم است، یکی کار با مو و دیگری آرایش صورت.

وقتی بتوانید موهای مشتری را به مدلی که او دوست دارد کوتاه کنید، رنگ مورد انتظار را به صورت کاملا حرفه ای به مشتری پیشنهاد دهید و از او یک شینیون زیبا و زیبا بسازید، قطعا از سر آن فرد خارج نمی شوید و علاوه بر آن تبدیل به یک شینیون می شوید. فرد دائمی، شما یک مزیت ویژه هم دارید که بازاریابی شفاهی است.

آموزش آرایشگری با کارآموزان برتری شما را نسبت به سایر رقبا تضمین می کند. دلیل این امر آموزش بر اساس آخرین روندها و نیازهای بازار مشتریان است. برای اطلاع از هر دوره آرایشگری روی دوره مورد نظر کلیک کنید.هیچ یک