سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش صفر تا صد استوری اینستاگرام

بخش استوری اینستا، الهام گرفته از رقیب خود یعنی اسنپ چت بود. ایده‌‌ی اولیه‌‌ی ایجاد استوری این بود که کاربران، عکس یا ویدیوهای روزمره خود را به صورت داستانی با ترتیب زمانی دلخواه خودشان منتشر کنند. قانون استوری این است که بیست و چهار ساعت بعد از انتشار، خود به خود حذف شود مگر این که آن را هایلایت کنید. هایلایت کردن استوری یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام است که با این روش می‌توانید استوری خودتان را به صفحه پروفایل انتقال دهید تا فالوورهای شما، استوری هایلات شده را مانند پست مشاهده کنند.

بنابراین، این بخش از برنامه اینستاگرام، امکانات بسیاری دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای خود را با افکت‌های دلخواه و شکلک‌های متناسب ویرایش دهید. می‌توانید بر روی عکس و یا فیلم خود، متن بنویسید. با استفاده از چالش‌های موجود مانند نظرسنجی، سوال‌های چهار گزینه‌ای و سوال پرسیدن، جذابیت استوری خودتان را بیشتر کنید.

در نتیجه اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم، استفاده از این بخش، دلچسب و ساده می‌باشد که باعث می‌شود شما به صورت ناخودآگاه از این بخش به صورت مکرر استفاده کنید. استوری اینستا امکانات زیادی دارد که تنها با کمی خلاقیت می‌توانید با استفاده از آن، نرخ تعامل پیج خود را به طور چشمگیر افزایش دهید. پخش زنده اینستاگرام (live) نیز از این بخش فعال می‌شود که در ادامه به این قابلیت و نحوه‌ی استفاده از آن نیز، خواهیم پرداخت.

شما می‌توانید آموزش کامل اینستاگرام از طریق این لینک مشاهده کنید

آموزش صفر تا صد اصطلاحات اینستاگرام

در این بخش از مقاله‌ی آموزش صفر 

ادامه مطلب...آموزش صفر تا صد استوری اینستاگرام