سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنیک های کوتاهی مو زنانه

کوتاه کردن مو مانند پخش موسیقی است. برای نتایج بهتر. در عین حال باید ریتم، هارمونی و کیفیت کار را در نظر بگیرید. قبل از رسیدن به مدل مو باید فرم صورت و سر فرد را در نظر بگیریم و با توجه به میزان مو و سلیقه مشتری محصول مورد نظر را به او نشان دهیم. با این حال 6 نکته مهم وجود دارد که می تواند کار شما را در کمترین زمان بی نقص و زیبا کند. برای یادگیری 6 تکنیک اساسی این مقاله را از سایت رژ لب دنبال کنید.


تکنیک اول: ابزار مناسب برای کوتاه کردن مو داشته باشید

 انواع ابزار برش را انتخاب کنید، از جمله: قیچی مناسب، از جمله تیغ، قیچی دندانه دار، و قیچی معمولی، به علاوه تیغ و سایر ابزارهای ضروری. بهتر است در ابتدا کمتر هزینه کنید و کیفیت تجهیزات شما در دراز مدت تضمین شود. همچنین با در دست داشتن جدیدترین تجهیزات آرایشگاهی علاوه بر رفع نیازهای مشتری نهایی، هرگز در هیچ زمینه ای اشتباه نخواهید کرد. البته نیازی به مقدار زیادی نیست، اما ابزارهای کاربردی و ابزارهای خوب اولین انتخاب هستند.تکنیک دوم: از کشش یکنواخت برای کوتاه کردن مو استفاده کنید

هنگام کوتاه کردن موها باید موها را گرفته و در جهت لازم بکشید تا خطی صاف و یکدست ایجاد شود. برای نتایج تمیزتر، به طول موها توجه کنید. طول موها باید همیشه یکسان باشد تا به اثر دلخواه برسید.


تکنیک سوم: جهت گیری مناسب برای مو

با هدایت مو در حین کوتاه کردن، می توانید حجم و بافت مو را ایجاد کنید. با کشیدن مو در جهت مخالف رشد مو، موها حالت دار می شوند و با رها شدن و بازگشت به محل مبدا، شاهد بافت و قرار گرفتن ظرف در هنگام حجم گیری خواهیم بود.


تکنیک چهارم: در هنگام کوتاه کردن مو به ارتفاع مو توجه کنید

منظور از قد، حجم و طول مو است که با توجه به شکل سر در هر ناحیه باید متفاوت باشد. یعنی اگر موهایتان را کوتاه می کنید، لایه زیرین باید بلندتر از قسمت بالایی باشد که البته برای چتری ها به شکل دیگری صدق می کند. هنگام کوتاه کردن مو، همیشه باید ارتفاع موها را کنترل کنید.


 بیشتر بخوانید:


تکنیک پنجم: شفافیت در شکل مدل مو و تکنیک های کوتاهی مو زنانه

هنگام کوتاه کردن موها باید به مدل دست و جهت قیچی توجه ویژه ای داشته باشید.اگر موها را از پشت سر به صورت افقی کوتاه کنید، موها صاف و حجم کمتری خواهند داشت. اگر موها را به صورت افقی بین انگشتان خود بگیرید و به سمت صورت بکشید. موهای اطراف صورت و کناره های صورت کوتاه می شود و اگر موها را به صورت یکنواخت و عمودی بکشید، موها بیرون می آیند. هنگام کوتاه کردن مو به فرم سر فرد توجه کنید و موها را با توجه به شکل سر و نحوه عملکرد آن کوتاه کنید.


تکنیک ششم: صاف کردن دقیق مو

مرتب کردن و کوتاه کردن مو مشکل است، به خصوص زمانی که موهای گردن بسیار کوتاه است. در این مواقع از یک شانه کوچک مانند شانه جیبی مردانه برای صاف کردن موهای اطراف سر استفاده کنید. به این ترتیب در حین چیدن مو، انگشتان خود را به کل سر بمالید و از لایه زیرین به عنوان معیار حرکت خود استفاده کنید. بنابراین کوتاه کردن موهای گردن را شروع کنید تا خط معیار شما ابتدا با کوتاه کردن تا بالای سر تشکیل شود.

برای به دست آوردن نتایج متفاوت، ابتدا باید طرز فکر خود را تغییر دهید و راه اشتباه را کنار بگذارید.