سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص پاکسازی پوست چیست

پاکسازی پوست شامل از بین بردن سلول های مرده و ناخالصی هایی است که روی پوست انباشته شده اند، این می تواند منجر به جوان سازی پوست و کمک به سلامت پوست شود. و ذرات نشسته روی پوست به دلیل آلودگی هوا را از بین ببرید.

برای درمان آکنه یا جوش های صورت و کاهش کک و مک و لکه های بارداری روی صورت و یا کاهش چین و چروک، زیاد شنیده اید یا به شما توصیه می شود از روش درمانی جدیدی به نام پاکسازی صورت یا میکرو پاکسازی استفاده کنید.

روشی که بسیاری از مراکز زیبایی و درمانی از سالن های زیبایی و آرایشی گرفته تا مطب های عمومی و خصوصی می گویند امروزه انجام می شود. می تواند این روش زیبایی را انجام دهد، اما باید بدانید که چگونه و چه کسی از این روش درمانی زیبایی سود می برد.

دلایل پاکسازی پوست

پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست می شود.آلودگی های سطحی پوست سیاه پوست را از بین می برد و باعث می شود مواد معدنی و اکسیژن به سطح درم (درم، لایه داخل لایه درم پوست) در لایه درم کلاژن برسد. وجود دارد و پاکسازی پوست باعث بازسازی می شود.غدد سباسه در پوست مسئول ترشح سبوم هستند.

ترشح این ترشحات از مجاری باز پوست صورت می گیرد و منجر به آلودگی پوست می شود. و سلول های مرده، ذرات گرد و غبار و کثیفی را در سطح پوست حل می کند. گرد و غبار و کثیفی موجود در هوا با چربی روی پوست ترکیب می شود و منجر به انسداد سبوم یا ترشح چربی می شود و باعث کدر شدن پوست می شود. درخشندگی و طراوت خود را از دست بدهد. برای رفع این مشکل پاکسازی منظم پوست با آب و پاک کننده های مناسب ضروری است.

همچنین باید از استفاده بیش از حد از ترکیبات چرب و کرم های پوستی، پودرها و لوازم آرایشی اجتناب کنید. همچنین پوست با "اسکراب" مناسب نوع پوست به آرامی مالیده می شود و پس از آن پوست صورت به آرامی ماساژ داده می شود و لکه های سیاه از بین می رود. در نهایت از ماسک مناسب با نوع پوست استفاده می شود و کرم نهایی روی پوست مالیده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

 


فواید پاکسازی پوست چیست؟

خشک کردن پوست باعث افزایش رطوبت پوست می شود که برای تامین رطوبت لایه بیرونی ضروری است.آبرسانی برای پوست های خشک نیز ضروری است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند.ماساژ صورت باعث تحریک خون زیر پوست شما می شود. باعث از بین رفتن آلودگی ها می شود.پاکسازی باعث زیبایی پوست می شود.آلودگی های سطحی لکه های سیاه روی سطح پوست را از بین می برد. باعث می شود مواد معدنی و اکسیژن به سطح درم پوست برسد. نشستن روی پوست) حاوی کلاژن در لایه درم است و تمیز کردن پوست باعث بازسازی می شود.


فرآیند پاکسازی صورت

  • صورت را بشویید و پاک کنید
  • صورت را با لوسیون تمیز کنید
  • ماساژ صورت
  • صورت بخور است
  • دانه های سر سیاه و سر سفید را از بین ببرید
  • از ماسک استفاده کنید
  • از مرطوب کننده استفاده کنید
  • تمیز کردن پوست در آرایشگاه

 

علاوه بر کلینیک، مرکز درمان صورت و سالن فرهنگی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که مراقبت و درمان پوست باید زیر نظر همه افراد انجام شود. سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز باید زیر نظر وزارت بهداشت باشند. و با تایید این سازمان اقدام به نوسازی و پاکسازی پوست و استفاده از مواد مرغوب و سالم برای پاکسازی پوست می کنیم.تعدد مراکز درمانی و آرایشگاه ها این امکان را برای شما فراهم کرده است که قبل از انجام اقداماتی برای خدمات آرایشی و بهداشتی و انتخاب بهترین مرکز مطابق با استانداردها، اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به دست آورید. پوست، استفاده از روش های مختلف درمان و بازسازی اهمیت بیشتری پیدا می کند و با گسترش مرکز ارائه خدمات پوست، لازم است قبل از هر اقدامی از صلاحیت و قابلیت اطمینان مرکز پوست مورد نظر اطمینان حاصل شود.