سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل بافت مو دخترانه

بافتن موهای زنانه از قدیم الایام به عنوان یک روش آرایش مو مورد توجه بوده است. مدل های بافت مو از گذشته با تنوع بالایی همراه بوده است. البته همه ما قیطان سه گانه ساده را روی سر مادربزرگ و مادرمان دیده ایم. اما امروزه مدل های بافت دار آنقدر زیاد است که می توانید هر روز از مدل های خاص روی موهای خود استفاده کنید.

 

در مباحث آرایشگری، بافت مو یکی از موضوعات جالب و پرهیاهو حال حاضر است. هر ساله یک سری مدل های جدید به مجموعه مدل های بافت مو اضافه می شود. اما همیشه باید توجه داشته باشید که هر بافتی را نمی توان روی موهای مختلف استفاده کرد، باید به اندازه، رنگ و نوع موها توجه کنید.

با شنیدن نام مدل های بافتنی حتما به فکر مدل های ساده می افتید، اما اگر از مدل های ساده فاصله بگیرید، متوجه می شوید که این هنر بسیار گسترده است و می توانید موهای خود را با جدیدترین مدل ها به زیبایی ببافید.

اگر موهای بلندی دارید حتما مدل قیطان آبشاری بزنید و از زیبایی آن لذت ببرید. در این مد هر بار یک موی جدید به بافت اضافه می کنید و انتهای موهای قبلی را در قسمت پایین می گذارید.این بافت روی موهای صاف، لخت و رنگ شده عالی به نظر می رسد.


مدل زیبایی بافت موی ساده

اکثر خانم ها این مدل موی ساده را چندین بار در زندگی خود امتحان کرده اند. اندازه موهای شما مهم نیست زیرا می توانید به راحتی موهای خود را به روش های ساده برای یک روز کاری شلوغ یا یک جمع دوستانه ببافید. این بافت با نظم و زیبایی خاصی به انواع فرم های صورت می آید. می توانید این قیطان را در پشت یا کناره های سر خود انجام دهید و نیازی به درخواست کمک از دیگران ندارید.

 

بیشتر بخوانید:


بافت مو به سبک آفریقایی یا بافت مدل کلاه گیس چهل

اگر به تاریخچه انواع بافت مو نگاهی بیندازیم می بینیم که اصل بافت از آفریقا است. بافت های آفریقایی که به عنوان بافت های چهل کلاه گیس نیز شناخته می شود، در میان اکثر دختران جوان محبوب است. برای انجام این قیطان باید موهای بلندی داشته باشید. این نوع بافت از بافتن نخ های ریز به دست می آید. اگر موهای موج دار زیادی دارید، بافت های افرو روی سرتان زیبا به نظر می رسند. برای راحتی کار می توانید از مرطوب کننده مناسب مو یا پوماد استفاده کنید تا بافت آن برای شما راحت تر شود.ماکت باکس شیک و شیک

امروزه مدل های بافتن مو در بین نسل های جوان محبوبیت زیادی دارد. مدل جعبه زیرمجموعه محدودی از مدل هاست که هرگز از صنعت مد و زیبایی خارج نمی شود. آنچه این مدل را متمایز می کند تقسیم بندی های متفاوت این مدل و استفاده از نخ های مخصوص در حین بافت است. در ابتدای قیطان از نخ استفاده کنید تا جلوه های زیبا و متفاوتی به موها بدهید.