سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین

بیت کوین هم یک رمز ارز روند ساز است که نشانگر رمزارزهایی است که در یک شبکه همتا به همتا غیرمتمرکز ساخته شدند و هم استانداردی غیررسمی برای رمز ارز‌ها است که سبب افزایش فالوور‌ها و اسپیناف‌ها شده است، ما در این مقاله مهم‌ترین ارزهای دیجیتال به‌ غیر از بیت کوین کامل مورد بررسی قرار دادیم با ما همراه باشید تا این 10 رمز ارز به خوبی بشناسید.

رمز ارز چیست؟ آموزش ساده و کاربردی 

پیش‌ از این که برخی از این رمزارزهای جایگزین بیت کوین را به توان دقیق‌تر بررسی کرد، کمی به عقب بازمی‌گردیم و معانی واژه‌هایی همچون رمز ارز و آلت کوین را بررسی می‌کنیم. رمز ارز یک پول دیجیتال یا مجازی است که به شکل توکن یا کوین عرضه می‌شود. با اینکه برخی از رمزارزها به شکل کارت‌های اعتباری یا دیگر پروژه‌ها در دنیای فیزیکی وجود دارند، اکثر آن‌ها کاملاً نامحسوس هستند. منظور از ارز  در بازار ارز دیجیتال، کریپتوگرافی پیچیده‌ای است که ایجاد و پردازش ارزهای دیجیتال و تراکنش‌های آن‌ها در سیستم‌های غیرمتمرکز را ممکن می‌سازد. علاوه بر ویژگی رمزارز در این ارزها که تعهدی به غیر متمرکزسازی است، رمزارزها توسط تیم‌هایی که مکانیسم‌هایی را برای انتشار ایجاد می‌کنند (اگرچه اغلب و نه همیشه از طریق فرآیند استخراج)، به شکل کد عرضه می‌شوند.

آموزش ارز دیجیتال به افراد روش‌های مدیریت ریسک و حفاظت از دارایی‌های ارزهای دیجیتال را تدریس می‌کند.

دلایل به وجود آمدن رمز ارز چیست؟

رمزارزها تقریباً به این دلیل طراحی‌ شده‌اند که دولت نمی‌تواند کنترل آن‌ها را به دست گیرد یا تغییراتی در آن‌ها ایجاد کند و با افزایش محبوبیت آن‌ها این ویژگی اصلی صنعت مورد انتقاد قرارگرفته است. رمزارزهایی که از بیت کوین الگو گرفته‌اند را آلت کوین و گاهی شت کوین می‌نامند. این کوین‌ها اغلب تلاش کرده‌اند تا به‌ عنوان نسخه اصلاح‌شده یا بهبودیافته بیت کوین شناخته شوند. با اینکه ممکن است برخی از این ارزها ویژگی‌های مهمی داشته باشند که بیت کوین ندارد، مطابقت سطح امنیتی که شبکه بیت کوین به دست می‌آورد را می‌توان با آلت کوین ارزیابی کرد.

در ادامه برخی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال به‌ غیر از بیت کوین را مورد

ادامه مطلب...مهمترین ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین