سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استاپ لیمیت (Stop-Limit) چیست

اگر قصد شروع فعال معاملات را دارید تا HODL، احتمالاً نیاز به استفاده از سفارش‌های بیشتر از سفارش بازار خواهید داشت. یک سفارش Stop-Limit، کنترل و قابلیت تغییر بیشتری ارائه می‌کند. مفهوم برای تازه کارها می‌تواند گیج‌کننده باشد، ازاین‌رو تفاوت‌های اصلی میان سفارش‌های limit، حد ضرر و stop-limit را اول بررسی کنید.

 

استاپ لیمیت چیست ؟

در یک سفارش Stop-Limit، قیمت stop همان قیمت ماشه برای صرافی است تا سفارش limit را قرار دهید. قیمت limit قیمتی است که سفارش شما در آن قرار داده خواهد شد. شما می‌توانید قیمت limit را که معمولاً در هنگام خرید بالاتر از قیمت stop و در هنگام فروش پایین‌تر تعیین می‌شود، تغییر دهید. این اختلاف متناسب با تغییرات قیمت بازار میان زمانی که قیمت stop تعیین می‌شود و سفارش limit تعیین می‌شود، است.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان تحلیل‌گران امنیتی در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با ارزهای دیجیتال سر و کار دارند، فعالیت کنند.

 

Sell stop limit چیست

یک سفارش Stop-Limit ترکیبی از سفارش حد ضرر و سفارش limit است. سفارش‌های Stop-Limit به معامله گران اجازه می‌دهند تا حداقل مقدار سودی را که خواهان به دست آوردن آن هستند یا حداکثر مبلغی را که قصد هزینه کردن یا از دست دادن

ادامه مطلب...استاپ لیمیت (Stop-Limit) چیست