سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هارد فورک لندن اتریوم چیست Etherium London Hard Fork

هارد فورک لندن چیست ؟

آپدیت هارد فورک لندن اتریوم، سبب تغییر الگوی کارمزد تراکنش‌های بلاک چین و بمب ساعتی سختی می‌شود. در حال حاضر شبکه اتریوم کارمزدهای تراکنش‌ها را با در نظر گرفتن کارمزد پایه برای هر بلاک تعیین می‌کند تا تعیین قیمت گس.

برای هم‌زمانی با انتشار برنامه‌ریزی‌شده Etherium 2.0، توسعه‌دهندگان یک رویداد درونی تحت عنوان بمب ساعتی سختی را به تأخیر انداختند. این کار ماینرها را ترغیب می‌کند تا به‌جای اثبات کار (PoW)، اثبات سهم (PoS) را در نظر بگیرند.

مقدمه:

هارد فورک لندن اتریوم، آپدیتی برای بلاک چین اتریوم است که پس از هارد فورک برلین آوریل 2021 آمد. آپدیت لندن سبب بروز تغییرات عمده‌ای در سیستم هزینه تراکنش‌های اتریوم شد و همیشه موضوع بحث‌برانگیزی بوده است. این آپدیت با اصلاح الگوی اجماع، برای انتشار Etherium 2.0 زمینه‌سازی کرد.

بااین‌وجود، نسخه لندن به این دلیل که تغییرات مهمی را در کارمزد تراکنش‌های رمز ارز و استخراج رمز ارز دارد، بحث‌برانگیز در نظر گرفته می‌شود. تأثیرات دقیقی که این تغییرات برای کاربرها و ماینرها خواهد داشت کاملاً شناخته‌شده نیستند، اما به دلیل اینکه Etherium 2.0 به‌زودی خواهد آمد، موقتی هستند.

آپدیت لندن اتریوم چیست؟

آپدیت لندن اتریوم هارد فورکی است که دو پروپوزال بهبود اتریوم جدید (EIP) را معرفی می‌کند. با انتشار اتریوم که برای 2022 برنامه‌ریزی‌شده بود، آپدیت لندن آماده کنار رفتن به نفع اثبات سهم شد. ماینرها کند شدن روند افزایش سختی استخراج را مشاهده کردند که هم‌زمان با آرامش بود. ازآنجایی‌که لندن یک هارد فورک است، همه نودها باید از قوانین جدید و آخرین نسخه‌ها استفاده می‌کردند تا فرآیند

ادامه مطلب...هارد فورک لندن اتریوم چیست  Etherium London Hard Fork