سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتریوم؛ جامع ترین مقاله 2022

رمز ارزها در زمان حال از تعداد مختلفی برخوردار می باشند که یکی از مهم ترین آنها، رمز ارز اتریوم می­باشد که ما در این مقاله قصد بررسی این ارز دیجیتال را داریم تا شما را به ظور کامل و دقیق با آن آشنا کنیم؛ پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان مشاوران حقوقی در قضایای مرتبط با ارزهای دیجیتال در حوزه حقوق و مقررات فعالیت کنند.

اتریوم چیست؟

اتریوم، رمز ارزی می باشد که طرح اولیه آن را، برنامه‌نویسی به نام ویتالیک بیوترین در سال 2013 ارائه کرد. در سال 2014، بودجه این طرح تامین گشت و که در تاریخ 30 جولای 2015 این شبکه فعال و شروع به کار کرد. اتریوم، یک شبکه بلاک‌چین است که امکان توسعه اپلیکیشن‌های نامتمرکز و استفاده از قراردادهای هوشمند را برای کاربران فراهم می‌کند. رمز ارز بومی این شبکه، یعنی اتر (Ether) در واقع کلیدی برای استفاده از این شبکه نامتمرکز می باشد و از لحاظ حجم بازار، دومین رمز ارز ارزشمند جهان پس از بیت‌کوین محسوب می­گردد.

در بررسی اتریوم، مهم‌ترین موضوع شبکه اتریوم یا بلاکچین اتریوم خواهد بود. در واقع اگر اتریوم را با سیستم‌های مالی سنتی مقایسه کنید، شبکه اتریوم در نقش همان بانک‌ها و موسساتی هستند که خدماتی را به شما ارائه می‌کنند و همینطور  رمز ارز اتریوم یا Ether، در حکم ارز رایجی است که این بانک‌ها و موسسات برای ارائه خدمات از آن استفاده می‌کنند. برای مثال، همانطور که در سیستم بانکی ایران، شما خدمات ریالی دریافت

ادامه مطلب...اتریوم؛ جامع ترین مقاله 2022