سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میم کوین چیست؟ آیا ارزش سرمایه گذاری دارند

به گفته بعضی، سال 2021 برای رمزارزها سال «سگ‌ها» بود. دوج کوین و شیبا اینو پیشرو بودند و سبب بالا رفتن قیمت‌ها و ارزش بازار شدند. در نوامبر سال 2021 دوج کوین از ابتدای سال تا آن زمان بیش از 8000% سود کسب کرد و در CoinMarketCap ازنظر ارزش بازار رتبه 9 را به خود اختصاص داد. رقیب دوج یعنی SHIB از ابتدای ژانویه تا آن زمان بیش از 60000000% تولید داشته است.

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال در کمیسیون‌ها و شرکت‌های مالی فعالیت کنند.

میم کوین (شت کوین) چیست؟

در سال 2021، بازار میم کوین به‌ویژه میم کوین‌هایی که تم سگ داشتند، رشدی سریع را شاهد بود. تا نوامبر 2021 داج کوین (Dogecoin(DOGE)) و حریفش شیبااینو (SHIB) از پرطرفدارترین انواع هستند.

میم کوین‌ها رمزارزهایی هستند که از میم ها الهام گرفته‌اند. این کوین‌ها در مقایسه با رمزارزهای اصلی همچون بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نوسان بیشتری دارند. احتمالاً دلیل این است که میم کوین‌ها توکن هایی جامعه‌محور هستند. قیمت آن‌ها معمولاً تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی و سنتیمنت اجتماع آنلاین قرار دارد. این کوین اغلب رضایت زیادی به همراه دارد اما ترس از دست دادن (FOMO) و ریسک مالی نیز به دنبال دارد. بااینکه ثروتمند

ادامه مطلب...میم کوین چیست؟ آیا ارزش سرمایه گذاری دارند