سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ سبز گوگل برای ورود به ارزهای دیجیتال

اخبار مربوط به پذیرش ارز توسط گوگل

  • به نقل از بیل ردی رئیس بخش تجاری گوگل: «گوگل با شرکت‌های همچون Coinbase Global و BitPay شریک شده است تا دارایی‌های دیجیتال را بااینکه کاربران همچنان پرداخت ها را با ارزهای سنتی انجام می‌دهند، در کارت‌های دیجیتال ذخیره کنند. ما به رمز ارز توجه زیادی نشان می‌دهیم و شرکت به دنبال افزایش چنین شراکت‌هایی است». همچنین در همین گزارش گوگل آرنولد گلدبرگ، مدیر اجرایی پیشین هلدینگ Paypal را استخدام کرده است تا پرداخت ها را انجام دهد و پس از لغو فشار به سیستم بانکداری دوره جدیدی را برای بیزنس تعیین کند.
  • راب نیکلاس رئیس American Bankers Association در یک پست وبلاگی اعلام کرد که بانک‌های آمریکا به دنبال یافتن روش‌هایی برای ارائه خدماتی هستند که به مشتریان خود اجازه خواهند داد رمز ارز ها را خریدوفروش کنند. بااین‌وجود، بسیاری از پلتفرم‌های توکن مانند وام‌دهندگان سنتی بیزنس انجام می‌دهند، بنابراین باید قوانینی بر آن‌ها حاکم باشد.

فرانسیس انگانو یکی از افراد قدرتمند UFC اعلام کرد که او نیمی از مبلغ جایزه 270 UFC خود را به شکل بیت کوین و از طریق Cash App دریافت خواهد کرد. مبارز فرانسوی-کامرونی MMA، سیریل گین شکست‌ناپذیر را در 23 ژانویه به مبارزه می‌طلبد و قصد دارد 750000 دلار تضمین‌شده را به دست آورد

اخبار استیبل کوین‌ها:

  • به گزارش شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای Coin metrics، برای اولین بار از سال 2019، عرضه کوین USD(USDC) در اتریوم از عرضه tether(USDC) پیشی گرفت. در حال حاضر ذخیره USDC در اتریوم بیش از 40 میلیارد است و بیش از 10 برابر مقدار 4 میلیارد آغاز سال 2021 است. Tether همچنان ازنظر ذخیره کل بزرگ‌ترین استیبل کوین است و 39 میلیارد USDT در Tron(TRX) دارد.

اخبار اقتصادی:

  • به گزارش گاردین تورم انگلیس به نزدیک سقف 30 ساله خود یعنی 4/5% رسیده است و با افزایش قیمت مواد

ادامه مطلب...چراغ سبز گوگل برای ورود به ارزهای دیجیتال