سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا بیت کوین بهترین ارز دیجیتال است

چرا بیت‌ کوین ارزشمندترین ارز است؟

ارزهای دیجیتال عرصه نوپایی در اقتصاد کلان جهانی هستند. اما در همین سال‌های آغازین توانسته‌اند گام‌‌های بزرگی در هر چه ارزشمندتر شدن بردارند. حالا ارز دیجیتال به ‌عنوان جدی ‌ترین اهرم ‌های سرمایه‌گذاری تلقی می ‌شوند و بیت‌ کوین در صدر این لیست بلند بالا جایگاه بسیار باارزشی دارد. همه ارزهای دیجیتال کم ‌و بیش ارزش سرمایه ‌گذاری خاص خودشان را دارند. اما چرا در این ‌میان پرچم‌دار ارزهای دیجیتال  بیش ‌از دیگر رمز ارزها ارزشمند است؟

بیت کوین ارزشمندترین ارز دیجیتال است

بیت کوین بهترین ارز دیجیتال است. شاید اصلی‌ترین نمونه هم باشد. به نوعی بیت کوین تبدیل به یک نماد تمام‌ عیار در عرصه ارزهای دیجیتال شده ‌است. حالا با هر کسی که صحبت از رمز ارزها می‌کنیم، ناخودآگاه بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که از آن یاد می‌شود. نوسانات قیمت این ارز به ‌راحتی بر ارزش دیگر ارزها تاثیر می‌گذارد و به نوعی جایگاه یک اهرم قدرتمند در کنترل قیمت بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد. حالا بیایید ببینیم که چرا بیت کوین تا این اندازه ارزشمند شده ‌است؟ اما قبل از بحث اصلی بهتر است اندکی از جایگاه سرمایه ‌گذاری و به نوعی ارزش بیت کوین و دیگر رمز ارزها گفته باشیم. اصولاً آیا ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند؟

آیا ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند؟

اگر برای انسان 5 هزار سال پیش صحبت از چند ورق کاغذ به ‌عنوان سرمایه صحبت می ‌کردیم، قطعا تا ساعت‌ ها به ما می‌خندیدند. زیرا برای انسان نخستین که در دنیای تبادلات کالا به کالا گرفتار است، مفهوم اسکناس معنایی ندارد. حالا اگر برای همین انسان

ادامه مطلب...چرا بیت کوین بهترین ارز دیجیتال است