سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل مهم ریزش بیت کوین

ارزهای دیجیتال عرصه متفاوتی از سبک درآمدزایی و گردش پولی هستند. یک اقتصاد کاملاً پویا که در دنیای مستقل خود فراتر از استانداردهای اقتصادهای کلاسیک رشد می‌ کند. در این دنیای مجازی اما پویا رمز ارز بیت کوین یک نماد جهانی است. نمادی که به نوعی اعتبار فضای مالی ارزهای دیجیتال است. اما حتی این ارز دیجیتال قدرتمند هم اسیر نوسانات بازار دچار جریانات منفی می ‌شود. مانند اتفاقاتی که در شش‌ ماهه نخست سال 1400 رخ داد. زمانی‌ که با جریان مستمری از ریزش بیت کوین مواجه شدیم.

اگر چه بیت کوین رمز ارز قدرتمندی است و بالاخره توانسته ‌است بر جریانات منفی بازار غلبه کند و حالا کم ‌و بیش در یک مسیر باثبات قرار بگیرد؛ اما ماجرای ریزش بیت کوین به ‌تنهایی می ‌تواند یک کلاس آموزش ارزهای دیجیتال باشد. برای فعالیت مستمر و تریدهای موفق در حوزه ارزهای دیجیتال باید مهارت تحلیل تجربه ‌ها را داشته باشید و قطعا ریزش بیت کوین یک تجربه با کلاس جهانی است.

به هر صورت در این مطلب همراه ما هستید تا به بررسی دلایل افت قیمت بیت کوین در یک تحلیل جامع بپردازیم. اما قبل ‌از آن باید واقعه ایجاد شده را تشریح کنیم. اینکه ماجرای چیست؟ و از کجا آغاز شده ‌است؟

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان مشاوران و کارشناسان در حوزه ارزهای دیجیتال در موسسات مالی و مشاوره‌ای فعالیت کنند.

ریزش بیت کوین در سال 2017

سال 2017 بیت کوین با 2 عامل مهم روبه رو شد که باعث افت 40% آن شدند یکی ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین و سخنرانی تند دایمن بر علیه بیت کوین 

ما شاهد بودیم در این سال پرچم دار ارزهای دیجیتال 3 بار افت و خیزهای شدیدی تجربه کرد .

ریزش بیت کوین تا کجا ادامه دارد

ماه ‌هایی که گذشت، بازه زمانی غریبی در دنیای رمز ارزها بود و بیت کوین به ‌عنوان مشهورترین ارز دیجیتال کاملاً تحت تاثیر این جریانات نوسانی بازار قرار داشت. تا جاییکه مقدار نوسانات بیت کوین در موج منفی بازار آنقدر زیاد شد که حالا با عبارت ریزش بیت کوین از آن

ادامه مطلب...دلایل مهم ریزش بیت کوین