سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای متاورس چه بازیهایی دارد؟

این روزها متاورس (Metaverse) به یکی از داغ‌ترین موضوعات دنیای فناوری تبدیل شده و سرمایه گذاران زیادی توکن‌های رمز ارزی مرتبط با این نوآوری را خریداری کرده‌اند. متاورس یک دنیای مجازی است که در آن امکان معاشرت، خرید، کار کردن، رفتن به موزه هنری، شرکت در کنسرت‌های موسیقی و فعالیت‌های متنوع دیگر وجود دارد. تاکنون ایده‌های زیادی در مورد چگونگی تحول متاورس‌ها در آینده مطرح شده است، اما به احتمال زیاد سیستم پرداخت آن‌ها بر مبنای ارز دیجیتال خواهد بود؛ زیرا مردم همین الان نیز با استفاده از رمز ارزها، در دنیاهای مجازی مختلف زمین و کالا خریداری می‌کنند.

اکنون برای آشنایی بهتر دنیای مجازی به آموزش متاورس مراجعه کنید

 

متاورس به چه معنا می‌باشد؟

متاورس، جهان دیجیتال است؛ جایی که در آن هر چیزی که تصور کنیم می‌تواند موجود باشد. این واژه در واقع ترکیبی از دو کلمه (متا) به ‌معنای فراتر و (یونیورس) به‌معنای جهان است. روزی خواهد رسید که ما دائماً به متاورس متصل خواهیم بود؛ حواس بینایی، شنوایی و لمسی ما فراتر از آنچه هستند عمل خواهند کرد، عناصر دیجیتال را با دنیای فیزیکی ترکیب خواهیم کرد یا هر زمانی که بخواهیم، در محیط‌هایی سه‌ بعدی کاملاً غوطه‌ور خواهیم شد.

کاربردهای متاورس چیست؟

همان طور که گفتیم، متاورس دنیایی مجازی است که کاربران می‌توانند در آن هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. تا حدی می‌توان گفت که توسعه یک متاورس کامل، کار ما را در بسیاری از حوزه‌ها راحت‌تر می‌کند و حتی می‌تواند خیلی از روزمرگی‌های ما را به جهانی مجازی منتقل کند.

تا حدی می‌توان گفت که توسعه یک متاورس کامل، کار ما را در بسیاری از حوزه‌ها

ادامه مطلب...دنیای متاورس چه بازیهایی دارد؟