سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواهر و برادر 14 و 9 ساله با استخراج رمزارز ماهیانه حدود 30000 د

تاکور چهارده ساله و خواهر نه ساله‌اش، آنیا، تابستان خود را صرف راه‌اندازی تجارت پرسود استخراج رمزارز کردند.

در این‌باره به سایت CNBC گفت که ما سراغ این کار رفتیم چرا که دوست داشتیم چیز جدیدی راجع به تکنولوژی یاد بگیریم و در عین حال درآمدی نیز بدست بیاوریم که البته اکنون به خواست? خود دست یافته‌اند.

استخراج 3 نوع ارز دیجیتال

به گفت? ایشان، این خواهر و برادر با استخراج سه نوع ارز دیجیتال درآمدی درحدود 30000 دلار در ماه دارند. این ارزهای دیجیتال عبارتند از: بیت‌کوین که بزرگترین رمزارز از نظر ارزش بازار است، اتریوم که دومین رمزارز بزرگ جهان است، و ریون‌کوین که آلت‌کوینی در بین صد ارز دیجیتال برتر جهان است.

تاکور و آنیا، که در شهر فریسکوی تگزاس زندگی می‌کنند، برای رسیدن به خواست? خود می‌بایست طریق? استخراج رمزارز را یاد بگیرند که اصلا کار راحتی نیست. هنگام دریافت رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم، رایانه‌های پیچیده‌ای برای حل معماهای دشوار برنامه‌ریزی می‌شوند تا معاملات را اعتباربخشی کنند.

ایشان معتقد است که mine رمزارز همانند استخراج طلا یا الماس است، اما به‌جای بیل با رایانه استخراج می‌کنید. به‌جای یافتن طلا یا الماس، رمزارز پیدا می‌کنید!

با آموزش ارز دیجیتال، افراد می‌توانند به عنوان استراتژیست‌ها و مشاوران سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند.

آموزش توسط یوتیوب 

پس از آنکه این دو فیلم‌های مختلفی را در سایت یوتیوب مشاهده کرد و در سایت‌های مختلف جستجو کرد، در ماه آوریل رایان? مخصوص بازی‌های کامپیوتری خود را به دکل  اتر تبدیل کرد. (او این کار را با استفاده از کارت گرافیک، که قابلیت انجام محاسبات زیادی را  دارد، انجام داد).

پدر و مادر آن‌ها نیز حامی او بودند. ایشان می‌گوید که می توانستیم کل تابستانمان را پای بازی‌های رایانه‌ای بگذاریم ولی وقت آزادمان را صرف یادگیری مطالبی در مورد تکنولوژی کردیم.

اولین رمزارز جهت استخراج ارز دیجیتال 

این خواهر و برادر با رمزارز اتر شروع کردند زیرا دریافت

ادامه مطلب...خواهر و برادر 14 و 9 ساله با استخراج رمزارز ماهیانه حدود 30000