سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیسبوک نحوه بهرهبرداری از دنیای متاورس را آشکار میسازد

متا امیدوار است تا از حرکات انسان‌های کوچک برای ایجاد دنیای مجازی تبلیغات شخصی‌سازی‌شده استفاده کند.

 

حرکت مردمک چشم، حالات بدن و جمع‌کردن دماغ نمادهایی از حرکات انسانی هستند که متا قصد دارد مطابق با تحلیل حق ثبت‌های به‌دست‌آمده اخیر توسط شرکت مادر فیس‌بوک، در ساخت metaverse خود از آن‌ها بهره‌برداری کند.

مدیر اجرایی مارک زاکربرگ متعهد شده است که 10 میلیارد دلار در سال در طی 10 سال آینده صرف کانسپت نامفهوم و much-hyped کند که یک دنیای مجازی جالب‌توجه پوشیده با آواتارها را در برمی‌گیرد. رقبای این شرکت یعنی اپل و مایکروسافت نیز اهداف مشابهی را دنبال می‌کنند که مدیران اجرایی Big Tech به‌عنوان بخشی از تحول بعدی اینترنت از آن یاد می‌کنند.

فاینانشال تایمز صدها درخواست ثبت ارسالی به اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا را بررسی کرده است که بسیاری از آن‌ها در طی این ماه ثبت‌شده‌اند. آن‌ها نشانگر این مسئله هستند که متا تکنولوژی‌های مختلفی را ثبت کرده است که با استفاده از اطلاعات بیومتریک کاربران آنچه کاربران می‌بینند را بهبود می‌بخشد و اطمینان می‌دهد که به آواتارهای دیجیتال آن‌ها بر اساس واقعیت جان بخشیده شده است.

اما حق ثبت‌ها همچنین نشان می‌دهند که گروه سیلیکون ولی چگونه با تبلیغات هدفمند و محتوای حمایت‌شده که منعکس‌کننده الگوی تجاری مبتنی بر تبلیغات با ارزش 85 میلیارد دلار در سال است، از دنیای مجازی استفاده می‌کند.

این موضوع شامل پیشنهادهایی برای یک فروشگاه مجازی می‌شود که در آن کاربران می‌توانند کالاهای دیجیتال یا آیتم‌هایی خریداری کنند که مشابه کالاهای دنیای واقعی اسپانسر شده توسط برندها هستند.

نیک کلگ رئیس امور جهانی شرکت متا در مصاحبه جدیدی با فاینانشال تایمز

ادامه مطلب...فیسبوک نحوه بهرهبرداری از دنیای متاورس را آشکار میسازد