سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 اصل مهم در آموزش اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی است. هر چند این فضا هنوز هم بهترین مکان برای ثبت رویدادهای ساده زندگی است و خیلی ‌ها هر اتفاق ریز و درشت زندگی خود را در قامت یک پست و یا استوری با دوستان و اقوام خود به اشتراک می‌ گذارند. اما در امتداد این فضاهای شخصی، جریانی قدرتمند از انواع حساب‌ های تجاری با رویکرد اینستاگرام مارکتینگ برای تولید ثروت فعال است.

حالا اینستاگرام به آوردگاهی قدرتمند برای انواع تجارت تبدیل ‌شده است. بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی خصوصاً فعالیت در فضای اینستاگرام ابعاد بزرگی گرفته ‌است. اینستاگرام در نزد ایرانی ‌ها خیلی محبوب است و فعالان اقتصادی ایرانی هم هوشمندانه این فضا را شناسایی کرده ‌اند. وقتی میلیون ‌ها ایرانی همه ‌روزه در دنیای اینستاگرام ساعت ‌ها حضور دارند، منطقی است که این فضا را تبدیل به یک جریان اقتصادی پویا برای فروش کالا و یا ارائه خدمات در قامت ایده های اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ کنیم.

کسب درآمد از اینستاگرام 

اینستاگرام مارکتینگ اصطلاح جدیدی است. اما ریشه ‌های آن به زمان رایج شدن اینستاگرام باز می ‌گردد. در واقع اولین کسانی که به استعداد بازاریابی اینستاگرام پی بردند و به نوعی اولین پیچ ‌های درآمدزایی را ایجاد کردند، مبتکران و توسعه ‌دهندگان دیجیتال مارکتینگ هستند. البته جریان درآمدزایی اینستاگرام  مسیر خودش را از خیلی ‌ها جدا کرده ‌است و حالا طبق الگوهایی مدرن شده در انبوه قواعد و بازی ‌های بازاریابی شکل‌ گرفته است. برای درآمد از اینستاگرام مهم نیست که چه هنگام وارد آن شده ‌اید. چه بسا پیج ‌های جوانی که خیلی موفق ‌تر از پیج ‌های قدیمی هستند. برای درآمدزایی در اینستاگرام باید هنر استفاده از شبکه اجتماعی را بلد باشید.

آموزش رایگان اینستاگرام مارکتینگ

وقتی طبق قواعد اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ حرکت می‌ کنید، پیج تجاری شما تبدیل به یک فروشگاه بزرگ می ‌شود که خیلی‌ ها علاقه به دیدن آن دارند. پس دست ‌به ‌کار شوید و قواعد ساده اما کلیدی از اینستاگرام مارکتینگ را یاد بگیرید. حالا این قواعد

ادامه مطلب...7 اصل مهم در آموزش اینستاگرام مارکتینگ