سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در 3 مرحله آسان در اینستاگرام معروف شویم

آیا نمی‌دانید معروف شدن در اینستاگرام به چه صورتی هست؟

اگر دنبال کننده‌های بیشتری در اینستاگرام می خواهید ، باید یک فید خیره‌کننده اینستاگرام بسازید. شما باید روی روش‌هایی برای جلب توجه عکس‌های خود تمرکز کنید. و باید با دیگر اینستاگرامرها تعامل داشته باشید. در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه اینستاگرام را در سه مرحله آسان معروف کنید.

چگونه می توان در اینستاگرام معروف شد؟

وقتی برای اولین بار در اینستاگرام ثبت نام کردم ، برای بدست آوردن 30 دنبال کننده اولم تلاش کردم. حتی بهترین عکسهای من تنها چند لایک دریافت کردند. و هیچ بازخوردی در مورد تصاویرم دریافت نکردم.

آنجا بود که فهمیدم باید یاد بگیرم که چگونه در اینستاگرام محبوبیت پیدا کنم و اکنون من بیش از 128000 دنبال کننده دارم.

از تجربه شخصی ، می توانم به شما بگویم که وقتی افراد بیشتری شما را دنبال می کنند، اینستاگرام بسیار سرگرم کننده تر می شود!

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه در اینستاگرام مشهور شوید و فالوورهای واقعی بیشتری بدست آورید که واقعاً از عکاسی شما قدردانی می کنند.

 

مرحله 1: ایجاد یک فید خیره کننده در اینستاگرام

دانستن نحوه معروف شدن در اینستاگرام شامل چندین عامل کلیدی

ادامه مطلب...چگونه در 3 مرحله آسان در اینستاگرام معروف شویم