سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه نویسی پایتون

معرفی دوره آموزش جامع پایتون

صفر تا صد آموزش پایتون

پیدا کردن اینکه کدام زبان برنامه نویسی بالاترین سرمایه گذاری شغلی را در میان ده ها زبان برنامه نویسی برای شما فراهم می کند، دشوار است. دلیل تهیه این مقاله در مورد آموزش پایتون این است که در مورد الزامات یادگیری رایج ترین زبان برنامه نویسی پایتون صحبت کنیم و با ارائه اطلاعات کلی در مورد این زبان تفاوت آن را با سایر زبان ها بیان کنیم. 

 

برای آشنایی با انواع آموزش برنامه نویسی توسط مجموعه مدرسان پیشتاز به لینک مراجعه نمایید

زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟

زبان برنامه نویسی پایتون؛ یک زبان برنامه نویسی تفسیری، تعاملی، شی گرا و همه منظوره است که در برنامه های متنوعی استفاده می شود. از آنجایی که در همه جا حاضر است و می تواند تقریباً بر روی هر معماری سیستمی اجرا شود، پایتون یک زبان جهانی است که در انواع برنامه های مختلف یافت می شود.

این برنامه شامل بسیاری از ویژگی ها مانند ساختارهای داده سطح بالا، تایپ پویا، پیوند پویا و اسکریپت نویسی است که اجزا را به هم متصل می کند. همچنین می توان آن را برای برقراری تماس های سیستمی با تقریباً هر سیستم عامل و اجرای کدهای نوشته شده در C یا C++ گسترش داد. 

دلایل ترجیح آموزش برنامه نویسی پایتون

اگر می خواهید در هوش مصنوعی، یادگیری ماشین ، برنامه های کاربردی وب یا تجزیه و تحلیل کار کنید، آموزش پایتون برای سرمایه گذاری حیاتی است. آموزش پایتون نیاز به کار سخت و اراده دارد، اما در مقایسه با زبان های دیگر بسیار ساده است. به عنوان مثال، جاوا به طور گسترده در برنامه

ادامه مطلب...برنامه نویسی پایتون