سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیت کوین جایگزین کارت های بانکی می شود

معرفی ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده

بیت کوین ، که اغلب از آن به عنوان طلای دیجیتال یاد می شود ، همچنین وسیله ای برای پرداخت بود. آیا ارزهای دیجیتال جایگزین کارت های بانکی متداول می شود و به روش پرداخت در مقیاس جهانی تبدیل می شود؟ اجازه دهید نگاهی به وضعیت فعلی بیندازیم و ببینیم آیا امکان پذیر است یا خیر.

کارت های بانکی برای کاربران دوستانه هستند. بیت کوین نه چندان زیاد!

علی رغم مزایای زیاد بیت کوین جایگزین کارت های بانکی می تواند   دارای معایب زیادی است که سایر روش های پرداخت متداول پذیرفته شده از آن برخوردار نیستند. استفاده از کارت های اعتباری بسیار آسان است.

برخی از مردم ادعا می کنند که آنها آنقدر ساده هستند که در واقع برای مشتریان مضر است. بیت کوین برای ذخیره مناسب ، ایمن شدن در برابر تهدیدها و ارسال تراکنش ها به تلاش هایی نیاز دارد. احتمالاً مطمئن شوید که پرداخت به آدرس صحیح می رود مهمترین نقص بیت کوین است. علاوه بر این ، اگر کاربر اشتباهی انجام دهد ، هیچ بخش خدمات مشتری وجود ندارد که بتواند آن را برطرف کند.

این بدان معناست که کارت های اعتباری در مورد سهولت استفاده ، به ویژه برای کاربرانی که مستعد یادگیری فناوری های جدید نیستند ، از مزایای زیادی برخوردار شده اند. افراد مسن که هنوز از پول نقد استفاده می کنند و گاه به گاه از کارت های اعتباری استفاده می کنند ، احتمالاً هرگز از بیت کوین استفاده نمی کنند. بی میلی نیز ممکن است ناشی از عدم اعتقاد به ایده بیت کوین به عنوان ارز ناپاک باشد.

 

ویژگی‌های بیت‌کوین استفاده از آن را به عنوان روش پرداخت تشویق نمی کند

بیت کوین به عنوان یک ارز ناپایدار ، که افزایش ارزش آن ناشی

ادامه مطلب...بیت کوین جایگزین کارت های بانکی می شود