سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحلیل ارزهای دیجیتال در شهریور(1400)

تحلیل ارزهای دیجیتال در شهریور مورد بررسی کارشناسان ما قرار گرفته امیدواریم با مطالعه این مقاله شناخت بهتری بر ارزهای دیجیتال داشته باشید? بازار بیت کوین همچنان قدرت خود را نشان می دهد ، زیرا حجم زنجیره ای نشان دهنده تسلط فزاینده و دشواری اندازه معاملات نهادی و ورودی سرمایه است.

بازار بیت کوین همچنان به قدرت خود ادامه می دهد و از تجمیع هفته گذشته به بالاترین سطح چند ماهه خود می رسد. قیمت ها از پایین ترین قیمت هفتگی 46،562  دلار افزایش یافت و به بالاترین رقم 51،838 دلار رسید.

به دنبال تجدید خوش بینی در پی اقدام مثبت قیمت ، حجم معاملات زنجیره ای همچنان در حاچسبنل تسلط بر سرمایه های بزرگ و سازمانی است. ما همچنین شاهد کاهش حجم سرمایه گذاران بلند مدت ، ترجیح  سرمایه گذاری و انباشت کوین های جوان هستیم. استخراج کنندگان نیز از این هفته شروع به خرج کوین کرده اند زیرا نرخ هش بیش از 42 درصد از پایین ترین سطح ماه جولای بازیابی شده است.

آموزش ارز دیجیتال به افراد روش‌های مختلف ثبت و تأیید تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را آموزش می‌دهد.

استخراج کنندگان سود را از روی میز برمی دارند

پس از آفلاین شدن نیمی از قدرت هش در جریان مهاجرت بزرگ به خارج از چین ، بازار استخراج بیت کوین به بهبود خود ادامه می دهد. میانگین نرخ هش 14 روزه به 128 EH/s رسیده است ، که نشان دهنده بهبود 42 از پایین ترین سطح ماه جولای است.

افزایش نرخ هش به احتمال زیاد ترکیبی از سخت افزارهایی است که قبلاً منسوخ

ادامه مطلب...تحلیل ارزهای دیجیتال در شهریور(1400)