سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه نویس خطی- برنامه نویسی پایتون

برنامه نویس خطی – بهینه سازی پایتون

برنامه‌نویسی خطی مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است که در برنامه‌نویسی ریاضی مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاهی بهینه‌سازی ریاضی نامیده می‌شود تا سیستم‌های معادلات خطی و نابرابری را حل کند در حالی که تابع خطی را به حداقل می‌رساند یا به حداقل می‌رساند . این موضوع در زمینه‌هایی مثل محاسبات علمی , اقتصاد , علوم فنی , تولید , حمل و نقل , ارتش , مدیریت , انرژی و غیره مهم است .

اکو سیستم پایتون چند ابزار جامع و قدرتمند برای برنامه‌نویسی خطی ارائه می‌دهد . شما می‌توانید بین ابزارهای ساده و پیچیده و همچنین بین ابزارهای رایگان و تجاری انتخاب کنید . همه چیز به نیازهای شما بستگی دارد .

 

توضیح برنامه‌نویسی خطی

در این بخش اصول برنامه‌نویسی خطی و یک رشته مرتبط , برنامه‌نویسی خطی عدد صحیح مختلط را یاد خواهید گرفت . در بخش بعدی , چند نمونه برنامه‌نویسی خطی عملی خواهید دید . بعدا , برنامه‌نویسی خطی و مشکلات برنامه‌نویسی خطی مختلط را با پایتون حل خواهید کرد .

می‌خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید؟ یک دوره آموزش برنامه‌نویسی را پیشنهاد می‌دهم.

 

برنامه‌نویسی خطی چیست ؟

تصور کنید که شما یک سیستم معادلات خطی و نابرابری را دارید . این سیستم‌ها اغلب راه‌حل‌های ممکن بسیاری دارند . برنامه‌نویسی خطی مجموعه‌ای از ابزارهای ریاضی و محاسباتی است که به شما اجازه می‌دهد یک راه‌حل خاص برای این سیستم پیدا

ادامه مطلب...برنامه نویس خطی- برنامه نویسی پایتون