سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا بیت کوین با رشد سهامداران کلان، تا 45 هزار دلار صعود میکند

آیا دوران کسادی بازار سهام رو به پایان است؟ چرا رشد بیت کوین با رشد سهامداران کالن اتفاق افتاد؟

بیت کوین دوباره به اوج قیمت خود رسیده است. این اولین ارز مجازی، در حال حاضر با قیمت حداکثر 41300 دلار در بازار معامله میشود. سود حاصل در جدول از 6 تا 23?8 درصد متغیر است.

 

گرایش عمومی به بازار سهام سریعاً افزایش پیدا کرده. عقربه ی نشانگر ترس و طمع، برای اولین بار بعد از ماه ها طمع را نشان می دهد. بقیه ی شاخص ها هم همان طور که خیلی از کارشناسان اشاره کرده اند، تغییر جهتی واضح در بازار نشان می دهد. در هفته های آینده، روزهای پر رونقی انتظار بازار سهام را می کشد. اطلاعات سایت گلسنود Glassnode که توسط مدیر فنآوری اطلاعات شرکت موسکفسکی، –لکس موسکفسکی– جمع آوری شده، گزارشی از افزایش مقدار بیت کوین در اختیار کالن ترین سهامداران را ثبت کرده است. طبق شاخص موجودی های غیرنقد (Supply Illiquid :حالتی از یک سهام که بدون ضرر زیاد، قابل فروش نیست) دارایی این سهامداران به اوج خودش رسیده و مژدهی حرکات قیمت رو به بالا می دهد.

 

چارلز ادواردز، یکی از بنیان گذاران شرکت سرمایه گذاری کاپریول، افزایش سرمایه ی سهامدارانی که مدت ها صاحب بیت کوین بودند را افشا کرد. طبق نمودار موجی HODL این نوع از سرمایه گذاران از سقوط قیمت می 2021 تا به حال مشغول افزایش دادن موجودی آن بوده اند. ادواردز می گوید: این صعود سریع تا به حال در اوایل بازارهای کساد قبلی رخ نداده. پس احتمال دارد که دورهی صعود بیت کوین هنوز تمام نشده باشد.

 

اطلاعات دیگر ادواردز، نشان می دهد که برنامه های تبادل پول «اولین خروجی مثبت» خودشان را داشته اند. آن هم بعد از هفته ی گذشته که بیت کوین از ارزش 29000 دلارش در شروع سال،اوج گرفته و به سطح کنونی رسیده. این معیار نشان می دهد که احتمالا تقاضا در بازار ارز مجازی عوض شده و رو به ترقی خواهد رفت.چند روز قبل از این حرکات قیمت کنونی، بیت کوین از 35 هزار دلار به ارزشش در آغاز سال جاری سقوط کرد.ادواردز این حرکت قیمت را یک گریز شکست خورده می داند. چون فروشندگان از این افت قیمت ها خسته شده بودند و دیگر جای کاهش قیمت بیشتر وجود نداشت. او همچنین می گوید

ادامه مطلب...